Tuesday 24 October 2017

1m Forex Indikatoren


Scalping system 7 Great GBP JPY 1M scalping strategy. Submitted av Chelo 24. november 2007 - 15 39.Så her er en strategi jeg har prøvd å trene fot den siste måneden, og jeg synes å bli bedre på det Hva ville være Veldig hyggelig, hvis noen kan hjelpe meg med å justere det litt mer. Gyldig GBP JPY eller USD JPY, men jeg bruker det hovedsakelig på gbp jpy Tidsramme 1M, 5M, 15M Indikatorer 3 sett med bollinger band.1 Periode 50 Avvik 2 Rød 2 Periode 50 Avvik 3 oransje 3 Periode 50 Avvik 4 Gul. malen for denne bollinger-bandet kan lastes ned fra denne posten. Når du laster inn malen, vil du legge merke til de tre settene med bollinger-band. Nå vil prisen hele tiden variere mellom disse linjene. Når prisen krysser det øvre røde bandet minst halvveis til oransje bandet hvis det kommer til det gule bandet, er bedre, men ikke som vanlig. Da vil prisen ha en tendens til å gå tilbake til midten av bollinger-båndene, og du tjener dette til å gi deg en tilbakevending. Budstrategi, det er det samme som å selge, forskjellen er at vi vil vente på at prisen skal variere mellom de nedre røde og gule bandene, og handle omsporing mot sentrum. Tips handler ikke på varierende eller rolige markeder, ikke handle tidligere i pressemeldinger Gå for 5 til 10 pips Flott system å handle mellom åpningen av London-økten og avslutningen av Japan-sessionen. Stopp tap siden denne strategien krever at du ser på skjermen, husk at dette er 1M tidsrammen. Jeg har en tendens til å ha to slags stopptid basert og tap basert. tr y og finne ut hvor lenge vil det ta markedet for å komme i din forventede retning, hvis tiden du planlegger allerede er forfalsket, så lukk bestillingen. Ingen poeng på å vente på et tap. Stopp tap Siden du handler en veldig stram tid ramme stoppene dine bør også være veldig veldig stramme Noen ganger vil du tjene penger på en 3-minutters handel, og du vil ikke kunne sette en skikkelig SL, slik at stoppene dine vil bli gitt til deg av pengestyringssystemet. Hva jeg vil gjerne gjøre er å studere å legge til eller ikke noen ekstra indikatorer Jeg legger til resultatene fra min forrige uke 102 fortjeneste, 80 av lønnsomme handler. Enhver hjelp er velkommen. Template er vedlagt som Rar-fil og går i maler-mappen din i MT4-katalogen. Innlevert av Chelo 26. november 2007 - 16 20.Noen jeg glemte å nevne om denne strategien Legg merke til at strategien nevner tre tidsrammer 1m 5M og 15M Selv om du vil handle denne strategien på 1M time frmae, bruk de andre to for å sikre at du er ingen handel mot en sterkere trend . Vær også oppmerksom på viktige resstøttenivåer, og forvent ikke at prisen skal hoppe rett til det første bandet så snart det berører det. Det tar tid å ta seg av. Det er viktig å demo handle denne, slik at du kan få følelsen av paret og hvordan det oppfører seg i en så liten tidsramme, kan det være vanskelig. Innlevert av Ele 28. november 2007 - 22 07. Fantastisk system, vil du fortelle meg hvor lenge du har testet det, hva s gjennomsnittlig fortjeneste for en uke bare handel GBP JPY. Submitted av Ele 29. november 2007 - 05 17.dear Chelo fant jeg 50,2 kanskje større, hva med 40,2 vil være det samme Jeg lurer på noe trendy marked er risikabelt for systemet. Så vil du fortelle meg hvordan du unngår en slik risiko. Utgitt av Chelo 29. november 2007 - 22 25. Takk for at du har interesse for denne strategien, har jeg prøvd det i ca to måneder nå, og den første var en komplett katastrofe, til jeg fikk vite hvordan paret oppfører seg i en så liten tidsramme, det tar mange timer med observasjon hvordan gjør jeg unngå risikoen for et trendy marked ved å scalping trenden. Hvis du sjekker den detaljerte utsagnet som jeg postet, vil du legge merke til at 80 er korte stillinger, fordi jeg skalet ned trenden. I en trend trer vanligvis prisen av mellomlinjen av Bollinger-bandene i retning av trend. Om gjennomsnittlig fortjeneste er det ingen, vil gjennomsnittlig fortjeneste bli gitt av dine penger og risikostyring, fortjeneste mål osv. Jeg tror at alle som er i stand til å gjøre konsekvent 20 i måneden, bør være mer enn glade. Noen andre tips Jeg finner mandager for å være en svært komplisert dag for å handle denne strategien. Kontroller alltid res og støtte nivåer på større tidsrammer og adlyd dem. En av de største risikoen for scalping-strategier er overhandel Som du kan se på erklæringen Jeg dro 102 på en uke, men det var bare å presse det, og teste strategien, det burde ikke være ditt ukentlige mål, for hvis det er tilfelle, er du sikker på å blåse kontoen din på kort tid. Test det, test det igjen, test det litt mer, og fortsatt vil det aldri være idiotsikkert. Jeg skal teste hvordan 40,2-innstillingen fungerer og jeg forteller deg mine resultater. Best av lucks og takk for forslaget Chelo. Submitted av Edward Revy den 4. desember, 2007 - 13 50.Hello alle, Her er min observasjon Jeg fant ingen indikatorer enda å foreslå, men jeg testet ulike Bollinger Bands innstillinger og så på Ele s forslag og fikk neste. Oppstilling GBP JPY 1 min BB 200, 2, -2 BB 200, 3, -3 Fjern midtlinjen på Bollinger Bands eller gjør den svart usynlig I stedet for denne linjen vil vi bruke EMA 100. Jeg har også prøvd EMA 200 for dette formålet, men endelig stoppet ved EMA 100.Intry and exits-regler er uten endringer Bruk 100 EMA for utganger eller gå for 5-10 pips per handel Ser ut til å være ganske nøyaktig. Jeg kommer til å forlate dette oppsettet på min bakgrunnsdiagrammer, og hvis jeg finner flere interessante tilnærminger eller noen indikatorer å legge til, vil jeg gjerne gi mine kommentarer. Best hilsen Edward. Submitted av Bruker den 5. desember 2007 - 03 34. Herrer, jeg prøver denne strategien b ut jeg møtte et stort problem noen ganger lyset når det bryter bollinger-bandet nedre linjen for eksempel, og jeg legger kjøpsordre etter at prisen for neste lys ikke går opp, fortsetter å gå ned i lyset, ikke tett ut linje og gjorde ahuge antall pips hvordan kan vi unngå denne suituation eller er det filter tofilter er falskt signal venter på svaret ditt beste hilsen.4 Typer av indikatorer FX Traders må vite. Mange forex handelsfolk bruker sin tid på å lete etter det perfekte øyeblikk for å komme inn Markedene eller et fortegnstegn som skrikene kjøper eller selger Og mens søket kan være fascinerende, er resultatet alltid det samme. Sannheten er at det ikke er en måte å handle forexmarkederne. Som et resultat må vellykkede handelsmenn lære at det er en rekke indikatorer som kan bidra til å bestemme den beste tiden til å kjøpe eller selge en forex-crossrate. Here er fire forskjellige markedsindikatorer som mest suksessfulle forexhandlere stoler på. Indikator nr. 1 En trend-følge verktøy Det er mulig å lage penger ved hjelp av en mottrendstilnærming til handel Men for de fleste handelsfolk er det enklere tilnærming å gjenkjenne retningen til den store trenden og forsøke å tjene ved å handle i trendens retning. Dette er der trendverktøyene kommer til spill Mange misforstår formålet av trend-følge verktøy og prøve å bruke dem som separate handelssystemer Selv om dette er mulig, er det virkelige målet med et trend-følgende verktøy å foreslå om du skal se for å gå inn i en lang stilling eller en kort posisjon. La oss så vurdere en av de enkleste trend-følgende metodene er det bevegelige gjennomsnittlige crossover. A simple moving average representerer gjennomsnittlig sluttkurs over antall dager i spørsmålet. For å utarbeide, la oss se på to enkle eksempler, en lengre sikt, en kortere term. For relatert informasjon om flytting gjennomsnitt, se Utforsking av eksponentielt vektet bevegelige gjennomsnitt. Figur 1 viser 50-dagers 200-dagers glidende gjennomsnittlig crossover for euro-yen-krysset. Teorien her er at th e-trenden er gunstig når 50-dagers glidende gjennomsnitt er over 200-dagers gjennomsnittet og ugunstig når 50-dagene er under 200-dagen. Som vist i diagrammet, gjør denne kombinasjonen en god jobb med å identifisere hovedtrenden i markedet - minst det meste av tiden. Uansett hvilken glidende gjennomsnittskombinasjon du velger å bruke, vil det være whipsaws. Figur 1 Euro-yen med 50-dagers og 200-dagers glidende gjennomsnitt. Figur 2 viser en annen kombinasjon av 10- dag 30-dagers crossover Fordelen med denne kombinasjonen er at den vil reagere raskere på endringer i prisutviklingen enn i forrige par. Ulempen er at den også vil være mer utsatt for whipsaws enn den langsiktige 50-dagers 200-dagers crossover. 1 Et statistisk mål for spredning av avkastning for en gitt sikkerhets - eller markedsindeks. Volatilitet kan enten måles. En amerikansk kongresss vedtak ble vedtatt i 1933 som bankloven, som forbyde kommersielle banker å delta i investeringen. jobb utenfor gårder, private husholdninger og nonprofit sektor. Det amerikanske presidiet for arbeid. Den valuta forkortelse eller valutasymbol for den indiske rupee INR, valutaen til India Rupee består av 1.An første bud på et konkurs selskapets eiendeler fra en interessert kjøper valgt av konkursfirmaet Fra et basseng av bidders. Thread Scalping 1m og 5m tf. Scalping 1m og 5m tf. Hello alt jeg er ny på forumet og søker litt veiledning fra om scalping på 1m og 5m tf sI Jeg ser for å komme inn i scalping i forex og har sett på ulike fora strategi nettsteder og har lagt merke til at for å skalke markeder synes mange forhandlere å implementere intrikate strategier som involverer ma crossovers, ma bounces, bollinger band, macd, stokastiske og mange andre indikatorer Selv om disse kan passe til de spesifikke handelsmennene som bruker dem, mener jeg at noen av disse systemene kan være forvirrende eller ulønnsomme. På den annen side vurderer jeg trading diagrammønstre på 1m og 5m tf egd oule topper, doble bunner, kiler, hoder og skuldre osv. osv. men spesifikt kiler. Men jeg synes ikke å høre om handlende som bare handler med diagrammønstre for å skalpe markedet. Jeg lurte bare på om handelsdiagrammønstre på lavt tf s kan være lønnsomme. Vennligst se avsnitt nedenfor, funnet online mens du ser på scalping. En viktig nøkkelfaktor til disse diagrammene er tidsrammen de blir sett og brukt på. Som med alle andre oppsett i forexmarkedet, er diagrammønstre på mindre tidsrammer som fem minutters diagrammer Ikke respektert så mye som de på timevis, 4 timers og eller daglige diagrammer Selv om mindre tidsrammemønstre ikke blir respektert så ofte, kan de fortsatt brukes suksessfullt. Mitt spørsmål betyr dette at handelsdiagrammønstre på 1m og 5m diagrammet vil være en upålitelig strategi. Enhver rådgivning vil bli verdsatt. Join Dato Des 2010 Sted Ontario, Canada Innlegg 21.Patterner finnes i de mindre tidsrammer, men etter min mening er de mindre tidsrammen, jo mindre pålitelig mønsteret jeg ikke tror på en indikatorbasert metode, vil gi konsistente resultater uansett tidsrammen Selv om jeg sjelden handler de mindre tidsrammer lenger når jeg gjør, bruker jeg de samme metodene og prinsippene som noen andre. Faktum er at trender eksisterer i alle tidsrammer 5m og opp Og hvor det er trender, er det potensial for konsistent fortjeneste. Jo Dato Nov 2010 Innlegg 50.Smaller TF s er hakkete ofte Du ser ikke disse mønstrene så ofte på 1M spesielt Og Følgende mønstre under små TF s er farlige fordi pris handling er mye raskere og det er vanskelig å forutsi hvor det går neste. Jeg ville sjekke høyere TF s for mønstrene og få en god timing til skalp på 1M eller 5M. Hvis du mener å skalpe på denne måten, så skal det fungere. Join Dato Apr 2010 Innlegg 118. Jeg er enig med Pipdealer, 1 min TF er mesteparten av tiden bare for hakket, og jeg ser ikke hvor kartmønstrene holder seg godt nok til å handle dem det vil si at en ofte 1-3 pips kan skru opp samtidig ting, og så mye tilfeldig bevegelse er alltid på markedet, men i tilfelle av 1 min diagram er det forskjellen mellom en lydoppføring eller et stramt SL-treff. Jeg skaller fra 5 min diagram, hvor jeg finner en bruk i 1 min diagram for å bekrefte mine oppføringer, eller se noen mindre støtte - eller motstandslinjer som ville bli skjult hvis du bare ser på 5 min diagram. Selv skalering på 5 min diagram, ikke glem å ta hensyn til de større nyhetsmeldingene, så vel som å variere til hodebunnen Veldig sakte markeder med 5-10 pips rekkevidde. Plutselig er det fortsatt en liten 20 pips-bevegelse som vil forandre landskapet for mye hodebunn når det er nok likviditet, og gå for 5 pips når du føler deg trygg, det er plass til en 10 pips bevegelse, ikke den andre måten. Alt i alt hvis du har tid til å bruke foran skjermen, og i stand til å ta raske beslutninger, er scalping stor, og jeg synes det er veldig givende.

No comments:

Post a Comment