Saturday 11 November 2017

Pure Alternativ Trading System


Alternativt handelssystem - ATS Hva er et alternativt handelssystem - ATS Et alternativt handelssystem (ATS) er et handelssystem som ikke er regulert som bytte, men er et spillested for å matche kjøp - og salgsordrene til sine abonnenter. Alternative handelssystemer blir stadig mer populært rundt om i verden, og står for mye av likviditeten som finnes i offentlig handel. Regulering ATS ble introdusert av SEC i 1998 og er utformet for å beskytte investorer og løse eventuelle bekymringer som oppstår fra denne typen handelssystem. Regulering ATS krever strengere registrering og krever mer intensiv rapportering om problemer som gjennomsiktighet når systemet når mer enn 5 av handelsvolumet for en gitt sikkerhet. BREAKING DOWN Alternativt handelssystem - ATS Mange alternative handelssystemer er spesielt utviklet for å matche kjøpere og selgere som handler i svært store mengder (primært profesjonelle handelsmenn og investorer). Også institusjoner vil ofte bruke en ATS til å finne motparter for transaksjoner, i stedet for å handle store blokker av aksjer på normal utveksling, en praksis som kan skje markedsprisen i en bestemt retning, avhengig av en bestemt aksjemarkedskapitalisering og handelsvolum. Eksempler på alternative handelssystemer inkluderer, men er ikke begrenset til, elektroniske kommunikasjonsnettverk (ECN), kryssnett og call markets. Pure Trading, Canadas første alternative handelssystem, handler nå alle 60 TSX big cap-aksjer. Første publisert 13. desember 2007 Pure Trading , lansert 14. september 2007, tilbyr et høyt kapasitetsmarginert handelsmiljø, kombinert med en ekstremt attraktiv avgiftsstruktur. Siden lanseringen har Pure tilføyet aksjer til plattformen på en målrettet måte, med samarbeidet mellom sine deltakende forhandlere og tjenesteleverandører, slik at det kanadiske handelssamfunnet kan bruke nye trading teknologier til full nytte, samtidig som kostnadsbesparelser øker konkurranseevnen av de kanadiske markedene. Ian Bandeen, administrerende direktør og medformør for ren handel: Pure Trading representerer den første fasen av vår countrys evolusjon mot å bli et multi-markeds handelsdestinasjon. Pure Trading representerer den første fasen av vår countrys evolusjon mot å bli et multi-markeds handelsdestinasjon. Den første reaksjonen fra utenlandske deltakere har vært utmerket da de tidlige globale adopterne var raske til å gjenkjenne den unike muligheten det kanadiske reguleringsmiljøet gir elektroniske likviditetsleverandører, sier Ian Bandeen, administrerende direktør og medformann for Pure Trading. På fredag ​​7. desember ble Pure vellykket plassert alle TSX 60-aksjene på sin markedsplass. Traders reagerte, genererer rekord tall til dags dato med volum på 218.200 aksjer, 1206 handler og handelsverdi lik 11,3 millioner. Positiv tilbakemelding fra handelssamfunnet på lageroppfølgingsplanen har gjort det mulig for Pure Trading å legge til ytterligere 304 aksjer i løpet av neste og en halv time for å få totalt antall aksjer tilgjengelig for handel til 395 innen 19. desember. Denne datoen vil markere inkluderingen av TSX 200 og alle interlisted aksjer. Handelssystemet har utført på nivåer langt bedre enn våre opprinnelige forventninger med mange tredjeparter, globale aktører kommenterer veldig positivt på deres erfaringer og de beregningene de registrerer, sa Bandeen. Populære gjenstander DTCC amp Digital Asset flytter til fase 2 av blockchain-prøven Blockchain leverandør SETL åpner Paris kontor Startupbootcamp lanserer FinTech-programmet i Mexico Ny tvil på LSE Deutsche Boerse fusjon ITG lanserer nøkkelferdig Forskning Betaling Konto løsning Edelweiss Singapore utvider tech strategi med Horizon Copyright kopi Automatisert Trader Ltd 2017 - Strategier Compliance Technology17 CFR 242.301 - Krav til alternative handelssystemer. xA7 242.301 Krav til alternative handelssystemer. (a) Omfanget av seksjonen. Et alternativt handelssystem skal oppfylle kravene i punkt (b) i denne seksjonen, med mindre dette alternative handelssystem: (1) er registrert som bytte etter lovens § 6 (15 USC 78f) (2) er unntatt av Kommisjonen fra registrering som en bytte basert på det begrensede omfanget av transaksjoner som utføres (i) Er registrert som meglerforhandler i henhold til paragraf 15 (b) eller 15C i loven (15 USC 78o (b) og 78o-5) eller (ii) begrenser sine verdipapirer til følgende instrumenter: (A) Statspapirer, som definert i lovens § 3 (a) (42), (15 USC 78c (a) (42)) (B) Tilbakekjøps - og tilbakekjøpsavtaler som bare omfatter verdipapirer som inngår i paragraf (a) (4) (ii) (A) i denne seksjonen (C) Ethvert innkalling, samtale, mellomrom, opsjon eller privilegium på statslig sikkerhet, bortsett fra et anrop, en samtale, en opsjon eller et privilegium som: (1) Handles på en eller flere nasjonale verdipapirutvekslinger eller (2) For hvilke sitater formidles d gjennom et automatisert tilbudssystem som drives av en registrert verdipapirforening og (D) Commercial Paper. (5) Er unntatt, betinget eller ubetinget, ved kommisjonens bestilling. etter søknad fra et slikt alternativ handelssystem. fra ett eller flere av kravene i punkt (b) i denne delen. Kommisjonen vil kun gi et slikt unntak etter å ha bestemt seg for at en slik ordre er i samsvar med allmenn interesse, beskyttelse av investorer og fjerning av hindringer for og perfeksjon av mekanismene til et nasjonalt markedssystem. (b) Krav. Hvert alternativ handelssystem som omfattes av denne forskriften, ATS, i henhold til bokstav a) i denne paragraf, skal oppfylle kravene i dette avsnittet b). (1) Registrering av megler-forhandler. Det alternative handelssystemet skal registreres som meglerforhandler i henhold til lovens § 15 (15 USC 78o). (i) Det alternative handelssystemet skal sende en innledende operasjonsrapport på skjema ATS, xA7 249.637 i dette kapitlet, i samsvar med instruksjonene deri, minst 20 dager før oppstart som et alternativt handelssystem. eller om det alternative handelssystemet opererer fra 21. april 1999, senest 11. mai 1999. ii) Det alternative handelssystemet skal sende et endring på skjema ATS minst 20 kalenderdager før det gjennomføres en vesentlig endring til drift av det alternative handelssystemet. (iii) Dersom noen opplysninger i den opprinnelige operasjonsrapporten som er innlevert i henhold til bokstav b) (2) (i) i denne paragrafen, blir unøyaktige av en eller annen grunn og ikke tidligere er rapportert til Kommisjonen som et endringsforslag på Form ATS, handelssystemet skal legge inn en endring på skjema ATS som korrigerer slik informasjon innen 30 kalenderdager etter slutten av hvert kalenderkvartal der det alternative handelssystemet har operert. (iv) Det alternative handelssystemet skal straks sende inn en endring på skjemaet ATS korrigerende informasjon tidligere rapportert på skjema ATS etter oppdagelse at opplysninger som er innlevert i henhold til paragraf b (2) (i), (ii) eller (iii) i denne delen var unøyaktig når arkivert. (v) Det alternative handelssystemet skal straks sende opp driftsrapporten på skjema ATS i samsvar med instruksjonene i det ved å slutte å fungere som et alternativt handelssystem. (vi) Hver varsel eller endring som er innlevert i henhold til dette ledd bokstav b), skal utgjøre en x201Creportx201D i henhold til § 11A, 17a, 18a og 32a (15 USC 78k - 1. 78q (a). 78r (a). Og 78ff (a)), og eventuelle andre gjeldende bestemmelser i loven. (vii) Rapporter som er fastsatt i bokstav b) (2) i denne seksjonen, anses som arkivert ved mottak av markedsavdelingsdepartementet, Stopp 10-2, på hovedkontoret i Washington, DC. Dupliserte originaler av rapportene som angitt i nr. B) 2) (i) til (v) i denne seksjonen, skal arkiveres med overvåkingspersonell som er utpekt som sådan av en selvregulerende organisasjon som er utpekt undersøkelsesmyndighet for alternativ handel system i henhold til xA7 240.17d-1 i dette kapitlet samtidig med arkivering med Kommisjonen. Duplikater av rapportene som kreves i henhold til bokstav b) (9) i denne paragraf, skal etter anmodning leveres til overvåkingspersonell av en slik selvregulerende myndighet. Alle rapporter som er innlevert i henhold til dette avsnittet b) (2) og paragraf b) (9) i denne seksjonen, anses som konfidensielle når de er innlevert. (3) Bestill visning og utførelses tilgang. (i) Et alternativt handelssystem skal oppfylle kravene fastsatt i nr. b) (3) (ii) i denne delen, med hensyn til ethvert NMS-lager hvor det alternative handelssystemet: (B) i minst 4 de foregående 6 kalendermånedene hadde en gjennomsnittlig daglig handelsvolum på 5 prosent eller mer av det samlede gjennomsnittlige daglige aksjevolumet for slik NMS-aksje som rapportert av en effektiv transaksjonsrapporteringsplan. (ii) Et slikt alternativ handelssystem skal gi en nasjonal verdipapirutveksling eller nasjonal verdipapirforening priser og størrelser på ordrene til høyeste kjøpesum og laveste salgspris for slik NMS-aksje. vises til mer enn en person i det alternative handelssystemet. for inkludering i sitatdata som er gjort tilgjengelig av den nasjonale verdipapirutvekslingen eller nasjonale verdipapirforeningen til leverandører i henhold til xA7 242.602. (iii) Med hensyn til enhver ordre som vises i henhold til nr. b) (3) (ii) i denne paragraf, skal et alternativt handelssystem gi enhver meglerforhandler som har tilgang til den nasjonale verdipapirforetak eller nasjonale verdipapirforening til hvilken det alternative handelssystemet gir priser og størrelser på viste bestillinger i henhold til punkt b) (3) (ii) i denne delen, evnen til å gjennomføre en transaksjon med slike ordrer som er: (A) Tilsvarer evnen til en slik megler - dealer for å gjennomføre en transaksjon med andre ordrer som vises på utvekslingen eller ved foreningen og (B) til prisen på den høyeste pris kjøpsordre eller laveste pris salgsordre vises for den minste av den kumulative størrelsen på slike prisordrer som er inntatt der ved slik pris. eller størrelsen på utførelsen søkt av en slik meglerforhandler. (4) Avgifter. Det alternative handelssystemet skal ikke belaste gebyr til meglerforhandlere som får tilgang til det alternative handelssystemet gjennom en nasjonal verdipapirutveksling eller nasjonal verdipapirforening. som er uforenlig med tilsvarende tilgang til det alternative handelssystemet som kreves i punkt b) (3) (iii) i denne delen. I tillegg dersom den nasjonale verdipapirforeningen eller det nasjonale verdipapirforeningen som et alternativt handelssystem gir pris og størrelser på ordre i henhold til nr. B), nr. 3) ii) og b) 3, nr. Iii) i denne paragraf, etablerer regler som er utformet for å sikre konsistens med standarder for tilgang til noteringer som vises på slike nasjonale verdipapirutvekslinger, eller markedet som drives av en slik nasjonal verdipapirforening. Det alternative handelssystemet skal ikke belaste noen avgift for medlemmer som er i strid med, som ikke er oppgitt på den måten som kreves av, eller som er uforenlig med enhver standard for likestilling som er etablert ved slike regler. (i) Et alternativt handelssystem skal oppfylle kravene i punkt b) (5) (ii) i denne seksjonen, dersom det i minst 4 av de foregående 6 kalendermånedene hadde et slikt alternativ handelssystem: (A) Med respekt til noen NMS lager. 5 prosent eller mer av det gjennomsnittlige daglige volumet i sikkerheten rapportert av en effektiv transaksjonsrapporteringsplan (B) Med hensyn til egenkapitalsikkerhet som ikke er en NMS-aksje, og for hvilke transaksjoner rapporteres til en selvregulerende organisasjon. 5 prosent eller mer av gjennomsnittlig daglig handelsvolum i denne sikkerheten som beregnet av den selvregulerende organisasjonen som slike transaksjoner rapporteres til. (C) Med hensyn til kommunale verdipapirer, er 5 prosent eller mer av det gjennomsnittlige daglige volumet handlet i USA eller (D) Med hensyn til verdipapirer, 5 prosent eller mer av det gjennomsnittlige daglige volumet som handles i USA. (A) Etablere skriftlige standarder for å gi tilgang til handel på sitt system. (B) Ikke urimelig forby eller begrense noen person med hensyn til tilgang til tjenester som tilbys av et slikt alternativ handelssystem ved å anvende de standarder som er fastsatt i henhold til bokstav b (5) ( ii) (A) i denne seksjonen på urettferdig eller diskriminerende måte (C) Lag og lagre register over: (1) Alle tilskudd av tilgang, inkludert for alle abonnenter, grunnene til å gi slik adgang og (2) Alle fornektelser eller begrensninger av tilgang og grunner for hver søker, for å nekte eller begrense tilgangen og (D) Rapporter informasjonen som kreves på skjema ATS-R (xA7 249.638 i dette kapittelet) om tilskudd, avslag og begrensninger av tilgang. (iii) Uten hensyn til paragraf (b) (5) (i) i denne paragraf, skal det ikke pålegges et alternativt handelssystem å oppfylle kravene i punkt b) (5) (ii) i denne seksjonen, dersom en slik alternativ handel system: (B) Ordrer fra slike kunder vises ikke til noen annen person enn ansatte i det alternative handelssystemet og (C) Slike bestillinger utføres til en pris for slik sikkerhet formidlet av en effektiv transaksjonsrapporteringsplan. eller avledet av slike priser. (6) Kapasitet, integritet og sikkerhet for automatiserte systemer. (i) Det alternative handelssystemet skal oppfylle kravene i punkt b) (6) (ii) i denne seksjonen, dersom det i minst 4 av de foregående 6 kalendermånedene hadde et slikt alternativ handelssystem: (A) Med respekt til kommunale verdipapirer, 20 prosent eller mer av det gjennomsnittlige daglige volumet som handles i USA eller (B) med hensyn til bedriftsgjeld, 20 prosent eller mer av det gjennomsnittlige daglige volumet som handles i USA. (ii) Med hensyn til de systemene som støtter ordreinngang, ordreutførelse, ordreutførelse, transaksjonsrapportering og handelssammenligning, skal det alternative handelssystem: (A) etablere fornuftige nåværende og fremtidige kapasitetsestimater (B) gjennomføre periodiske kapasitetsstresstester av kritiske systemer for å fastslå slike systemer evne til å behandle transaksjoner på en nøyaktig, rettidig og effektiv måte (C) Utvikle og gjennomføre rimelige prosedyrer for å gjennomgå og beholde dagens systemutvikling og testmetode (D). Gjennomgå sikkerheten til systemene og dataene sentrale datoperasjoner til interne og eksterne trusler, fysiske farer og naturkatastrofer. (E) Opprette tilstrekkelige beredskaps - og katastrofegjenopprettingsplaner. (F) Utfør årlig basis en uavhengig gjennomgang i henhold til etablerte revisjonshandlinger og standarder for slik alternativ handelssystemets kontroller for å sikre at avsnitt (b) (6) (ii) (A) til (E) i denne seksjonen er oppfylt og oppførsel en gjennomgang av ledelsen av en rapport som inneholder anbefalingene og konklusjonene fra den uavhengige vurderingen og (G) omgående informere Kommisjonen om personell om materielle systembrudd og betydelige systemendringer. (iii) Uten hensyn til punkt b) (6) (i) i denne paragraf, skal det ikke pålegges et alternativt handelssystem å oppfylle kravene i punkt b) (6) (ii) i denne seksjonen, dersom en slik alternativ handel system: (B) Ordrer fra slike kunder vises ikke til noen annen person enn ansatte i det alternative handelssystemet og (C) Slike bestillinger utføres til en pris for slik sikkerhet formidlet av en effektiv transaksjonsrapporteringsplan. eller avledet av slike priser. (7) Undersøkelser, inspeksjoner og undersøkelser. Det alternative handelssystemet skal tillate undersøkelse og inspeksjon av sine lokaler, systemer og registre, og samarbeide med undersøkelse, inspeksjon eller undersøkelse av abonnenter, om slike undersøkelser utføres av Kommisjonen eller av en selvregulerende organisasjon som En slik abonnent er et medlem. (i) Lag og hold gjeldende arkivene angitt i xA7 242.302 og (ii) Bevar poster som er angitt i xA7 242.303. (i) Fyll opp informasjonen som kreves av skjema ATS-R (xA7 249.638 i dette kapittelet) innen 30 kalenderdager etter slutten av hvert kalenderkvartal der markedet har operert etter den effektive datoen for denne delen, og (ii) arkiver informasjonen Kreves av Form ATS-R innen 10 kalender dager etter at et alternativt handelssystem slutter å fungere. (10) Prosedyrer for å sikre konfidensiell behandling av handelsinformasjon. (i) Det alternative handelssystemet skal etablere tilstrekkelige garantier og prosedyrer for å beskytte abonnenter konfidensiell handelsinformasjon. Slike sikkerhetstiltak og prosedyrer skal omfatte: (A) Begrensning av tilgangen til den konfidensielle handelsinformasjonen til abonnenter til de ansatte i det alternative handelssystemet som driver systemet eller er ansvarlig for overholdelsen av disse eller andre gjeldende regler (ii) Den alternative handel Systemet skal vedta og gjennomføre tilstrekkelige tilsynsprosedyrer for å sikre at de garantier og prosedyrer som er etablert i henhold til nr. b) (10) (i) i denne delen, følges. (11) Navn. Det alternative handelssystemet skal ikke bruke navnet x201Cexchange, x201D eller derivater av ordet x201Cexchange, x201D, slik som begrepet x201Cstock market. x201D. Dette er en liste over United States Code sections, Statutes at Large, Public Laws og Presidential Dokumenter, som gir regelverk for denne CFR-delen. Det er ikke garantert å være nøyaktig eller oppdatert, selv om vi oppdaterer databasen hver uke. Flere begrensninger på nøyaktighet er beskrevet på GPO-siden. United States Code US Code: Tittel 15 - HANDEL OG HANDEL 17 CFR Del 242 Securities and Exchange Commission (SEC eller Kommisjon) vedtar visse endringer i regulering SBSRReporting og formidling av sikkerhetsbasert bytteinformasjon (regulering SBSR). Spesielt krever ny regel 901 (a) (1) i forordning SBSR en plattform (dvs. en nasjonal verdipapirutveksling eller sikkerhetsbasert byttefasilitet (SB SEF) som er registrert hos Kommisjonen eller unntatt fra registrering) baserte bytte utført på en slik plattform som vil bli sendt til clearing. Ny regel 901 (a) (2) (i) i forordning SBSR krever et registrert clearingorgan for å rapportere eventuell sikkerhetsbasert bytte mot hvilken den er motpart. Kommisjonen vedtar visse tilpasningsendringer til andre bestemmelser i regulativ SBSR i lys av de nylig vedtatte endringene i regel 901 (a), og et endringsforslag som krever registrerte sikkerhetsbaserte swap data repositories (SDR) for å levere den sikkerhetsbaserte swap transaksjonsdata som de er pålagt å formidle til brukerne av informasjonen uten gebyr. Kommisjonen vedtar også endringer i regel 908 (a) for å utvide regulering SBSRaposs reguleringsrapportering og krav til offentlig formidling til flere typer grenseoverskridende sikkerhetsbaserte swaps. Kommisjonen tilbyr veiledning angående anvendelsen av regulering SBSR til primære meglingstransaksjoner og til tildeling av cleared sikkerhetsbaserte swaps. Endelig vedtar Kommisjonen en ny complianceplan for de delene av Forordning SBSR som Kommisjonen ikke tidligere har oppgitt overholdelse av. 2016-07-27 vol. 81 144 - Onsdag 27. juli 201681 FR 49432 - Utlevering av ordrehåndteringsinformasjon 17 CFR-deler 240 og 242 Securities and Exchange Commission (Commission eller SEC) foreslår å endre reglene 600 og 606 i forordning National Market System (Regulation NMS) i henhold til verdipapirhandelloven fra 1934 (Exchange Act) for å kreve ytterligere opplysninger fra meglerforhandlere til kundene om rutingen av sine bestillinger. Spesielt med hensyn til institusjonelle ordre foreslår Kommisjonen å endre regel 606 i forordning NMS om å kreve at meglerforhandleren på forespørsel fra kunden gir spesifikke opplysninger om ruting og gjennomføring av kundepossens institusjonelle ordrer for den tidligere seks måneder. Kommisjonen foreslår også å endre regel 606 i forordning NMS for å kreve at meglerforhandler skal offentliggjøre aggregerte opplysninger med hensyn til håndtering av kundernes institusjonelle ordrer for hvert kalenderkvartal. Med hensyn til detaljhandelsordrer foreslår Kommisjonen å gjøre målrettede forbedringer av nåværende ordreveiledningsopplysninger i henhold til regel 606 ved å kreve at begrensningsordreinformasjon deles opp i markedsførbare og ikke-omsettbare kategorier, som krever offentliggjøring av netto samlet beløp av enhver betaling for mottatt ordreflow, betaling fra ethvert profittdelingsforhold mottatt, betalte transaksjonsgebyrer og transaksjonsrabatter mottatt av en meglerforhandler fra bestemte steder, og krever at meglerforhandlere beskriver eventuelle betalingsbetingelser for ordningsflytarrangementer og profittdelingsforhold med bestemte steder som kan påvirke deres ordrereguleringsbeslutninger, og eliminere kravet om å dele informasjon om detaljhandel med ruteplanlegging ved å notere markedet. I forbindelse med disse nye kravene foreslår Kommisjonen å endre regel 600 i forordning NMS for å inkludere en rekke nylig definerte vilkår som brukes i de foreslåtte endringene i regel 606. Kommisjonen foreslår også å endre reglene 605 og 606 i forordning NMS å kreve at rapportene om offentlig orden og ordreoverføring holdes offentlig tilgjengelig for en periode på tre år og å gjøre endringer i regel 607. Endelig foreslår Kommisjonen å endre regel 3a51-1 (a) i henhold til børsloven Regel 13h-1 (a) (5) i regel 13D-G regel 105 (b) (1) i regel M Regler 201 (a) og 204g i regel SHO Regler 600b, 602a 5), 607 (a) (1) og 611 (c) i forordning NMS og regel 1000 i forskrift SCI, for å oppdatere kryssreferanser som følge av denne foreslåtte regelen. 2015-12-30 vol. 80 250 - Onsdag 30. desember 201580 FR 81454 - Reguleringssystemers overensstemmelse og integritetskorreksjon 17 CFR Del 242 Securities and Exchange Commission (Commission) gjør en teknisk korreksjon til sine regler om reguleringssystemers overensstemmelse og integritet (regulering SCI) under Securities Exchange Act fra 1934 (Exchange Act) og samsvarer med endringer i regulativ ATS i henhold til børsen loven, som gjelder for enkelte selvregulerende organisasjoner (inkludert registrerte clearingorganer), alternative handelssystemer (ATS), planprosessorer og fritatte clearingorganer ( kollektivt, SCI-enheter). 2015-12-28 vol. 80 248 - Mandag 28. desember 201580 FR 80998 - Regulering av NMS Stock Alternative Trading Systems 17 CFR-deler 240, 242, 249 Verdipapir - og børskommisjonen foreslår å endre forskriftskravene i regulativ ATS i henhold til verdipapirhandelloven fra 1934 Exchange Act) som gjelder for alternative handelssystemer (ATS) som handler i NMS-aksjer (heretter kalt (NMS Stock ATS), inkludert såkalte mørke bassenger. For det første foreslår Kommisjonen å endre forordning ATS for å vedta Skjema ATS-N for å gi informasjon om meglerforhandleren som driver NMS Stock ATS (meglerforhandler) og aktivitetene til meglerforhandlerens operatør og dets tilknyttede selskaper i forbindelse med NMS Stock ATS, og for å gi detaljert informasjon om ATS-virkemåten. For det andre foreslår Kommisjonen å legge inn på ATS-N-offentliggjøringsskjema ved å legge ut visse ATS-N-skjemaer på Commissionaposs internettside og kreve iring hver NMS Stock ATS som har et nettsted å poste på NMS Stock ATSaposs nettsted en direkte URL hyperkobling til Commissionaposs nettsted som inneholder de nødvendige dokumentene. For det tredje foreslår Kommisjonen å endre forordning ATS for å gi en prosess for Kommisjonen å avgjøre om et foretak kvalifiserer for fritak fra definisjonen av utveksling i henhold til Exchange Act regel 3a1-1 (a) (2) med hensyn til NMS-aksjer og erklære en NMS Stock ATSaposs Form ATS-N enten effektiv eller, etter varsel og mulighet for å høre, ineffektiv. For det fjerde, under forslaget, kunne Kommisjonen suspendere, begrense eller tilbakekalle fritaket fra definisjonen av utveksling etter å ha gitt varsel og anledning til å høre. For det femte foreslår Kommisjonen å kreve at en ATSaposs-beskyttelse og - prosedyrer for å beskytte abonnentkortet fortløpende handelsinformasjon skrives. Kommisjonen foreslår også å gjøre konforme endringer i regelverk ATS og Exchange Act Rule 3a1-1 (a). I tillegg ber Kommisjonen om å anmelde om blant annet å endre kravet til unntaket fra definisjonen av utveksling i henhold til Exchange Act Rule 3a1-1 (a) for ATS som letter transaksjoner i andre verdipapirer enn NMS-aksjer. Til slutt ber Kommisjonen seg også om å vurdere å endre børslovens regler 600 og 606 for å forbedre åpenheten rundt håndtering og ruting av institusjonelle kundeordrer fra meglerforhandlere. Ofte ønsket FOIA-dokument: Alternativt handelssystem (quotATSquot) Liste hva du Skulle vite om datafilen Denne rapporten leveres som en PDF-fil. Rapporten inneholder navnet, navnet (ene) under hvilken virksomhet utføres, og plasseringen av hver nåværende fil i en Form ATS. Det er ordnet alfabetisk etter alternativ handelssystem navn. Vær oppmerksom på at per 13.03.2013, har ATS-listeformatet endret seg. Hva du bør vite om dataene SEC mottar innleveringer fra alternative handelssystemer løpende i henhold til regelverket ATS. Vi noterer oss at listen over alternative handelssystemer endres over tid. Følgelig forventer kommisjonens ansatte å oppdatere listen som omstendighetene krever. For tekniske spørsmål angående nettstedet, send en e-postmelding til webmastersec. gov. For ytterligere informasjon om dataene, ta kontakt med Tollvesenets kontor, divisjon for handel og marked på 202-551-5777 eller tradingandmarketssec. gov. Aktuelt arkivlister

No comments:

Post a Comment